Sider

mandag 22. november 2010

Ny blogg

Jeg prøver meg igjen, og denne gangen har jeg planer om å lykkes. Min forrige blogg, Vallepolit, hadde sine høydepunkt (med innlegg ca. hver tredje måned), men jeg har valgt å la den avgå en stille død samtidig som jeg lar en ny blogg bli født. Det er noe med en ny start og alt det der. Denne bloggen vil i hovedsak brukes til å synse og mene noe om politiske forhold hjemme og ute i verden. I tillegg vil jeg legge ut mine innlegg og kronikker som jeg eventuelt får på trykk. For å få en viss sammenheng mellom gammel og ny blogg vil jeg republisere siste innlegg fra Vallepolit.

Dette er selvsagt bare utgangspunktet for hvordan bloggen blir fremover, så kom gjerne med innspill på hvordan bloggen kan bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar